Lider Newcastle bizi sildi süpürdü

Newcastle maçından sonra derbye patladık

Güzel oynun sonucu rahat kazandık yine

Tothennam maçını kazandık

Hiç beklemiyordum aksine benim böle fark yiyeceğimi sanıyordum ama biz kazandık chealseayi mahvettik bu yenilgi sonrası Chealseaninn başına J.Aguirre getildi:)

arkadaşlar biraz yorum