ewt. arkadaşlar öncelikle merhaba.benim şu anda bilgisayarım ikinci bilgisayar.ben bir sistem yaptım ve şu ana kdr oynadıgım oyunlarda sorun yaşamadım. bilgisayarım yeni yani ilk önce özellikleri veriyim. çift çekirdek 2.13 x 2 - 1 gb ram - 250 gb harddisk ,512 ekran kartı SAPPHIRE X1550 işte sorunda burda başlıyor bir çok siteyi araştırdım ve gerçekten şu anda büyük üzüntü duyuyorum.şimdi ben belki bazılarınız bu kartı neden aldın dicek ama aldık işte . sorum şu bu sistemle pes 2008 i açamazmıyım . ayrıca son çıkan directX 10 benim kart uyumlu degil herhalde . ama oynayamazmıyım imkansız mı çok kafaya taktım bi yardım edin şimdiden teşekkürler.