Ben Fiorentina , Getafe ve Newcastle gibi takımlarda geçirdigim sezonlarda 4-5-1 dizilişini kullandım deplasmanlarda..MRC veya MLC futbolcularından koşusu iyi ve gola daha yakın olan futbolcuyu ileri cıkmalı oynatırsan zaten 2 forvet gibi oluyor..Ayrıca takım bilgilerinden kontra atak işaretlersen de daha iyi olur.Fiorentina ile inter roma milan gibi buyuk takımlara karşı evimde bile bu taktikle oynadım..3-0 4-1 gibi farklı skorla yendigim bile oldu..