**Tamam anladımda ben saten kimseyi savunmadım.Nasıl açarsa açsın konusunu o beni ilgilendirmez.Benim amacım arkadaşımıza yardım etmekti.Bu gibi konular seni ilgilendirmez.Saten sitede görevliler var görürsende haber verirsin.Sitede timur abi de var o halleder her şeyi.Ne iş yapıp yapmadığınıda sormadım.Amacını anlıyorum.Üyelere iyi yol gösterip onların daha iyi ve konu açmasına onlara daha çok yardım etmeyi elbet düşünürsün ama.Benim görüşüm böyle.**