ya üstad lar bende online oynamak istiorum kurulumunu tamamladım uyelik istedi uye oluyorum bana register kodu sordu cd keydeki no mu zaten kendi yazmıs bana düşen ok lemek ok basıorum yanlıs dio cd taktım oradaki cd key nosunu aldım aynı hatayı verio napcam yaaaa...yada kullanmadıqınız bi uyelik varsa veremezmisiniz bu arda oyun orjinal deil