arkadaşlar geçen gün 2 cd li bir fifa manager 07 aldım ve yükledim fakat açtığımda tam menajer in isim bölümüne geldiğimde bir hata veriyor (fifa07exe) ve oyun devam etmiyor bunu çözmekte bana yardımcı olursanız minnettar kalırım 2 gündür göstermediğim adam kalmadı ne olur bi an önce cevap yazın