sekocanevanes evet arkadaslar 2011 sezonu na geldim ve oyun bitti..:D tam tamına hilesiz 1,430,810,370 param vardı :) ve kadromdaki futbolcularda en kötüsü 88 di.. unutmadan sölim takımımda real madrid di..:cool:
ogun217 para para para... ;) ben de de en düşük 87 var takım iyi gidiyo...:eek: param 300.000 ama olsun daha 2009dayım.. bu arada liverpool'dayım:rolleyes:
sago06 yaws bnim param paso azalıo takımım fenerbahçe bişi anlamadım hatta bi ara eksilere düşnüştüm ama aoyuncu satıp 22 milyon dolar filan oldu oda her maçtan sora erio:S bi bilginiz var mı acaba neden böle oluo
10urbaba benim en fazla 390 milyon euro param oldu interdeyken en yakını ise liverpool 380 milyon euro 2014 mü 16 mı ne tam hatırlamıyom ama 2011 den fazla.
mali054 ben oyunu bitirdiğimde param hilesiz 2.5 milyar dolardan fazlaydı ve bütün oyunclarım 99 luk tu bazıları değişik mevkilerde 100 ün üzerine cıkıyodu(mesela arjen robben). takımım beşiktaştı.
abdullah2392 Ben daha 2010'dayım daha 4 vaya 5 senem var.Takım Barcelona En düşük 86 para 320.000 Daha fazla kazanmaya bakıyorum :D
onur_ly arkadaşlar ben neden sezon sonunda büyük takımlara gidemiyorum. hep kötü takımlar var listede (mesela barcelona yok)
GFBERDEM08 Fenerbahçe'deydim 90'dan aşağı oyuncum yoktu(hilesiz) param:1.516.426.847'ydi aynen tamı tamına...