playa13 arkadaslar aranizda türkce spiker yamasi olan varmi aradim bulamadim lütfen yardim edin!!!!!!!!
FIFACI_09 Henüz Yapılmadı.Ama Çok Israrlıysan İndir FIFA 07 ninkini fifa 06 nıni 07 ye oluyorda bu fifa 08 emi olmiyicek
playa13 birisinde bir program varsa spikerlik yapmak icin ban lütfen gönderin ben yaparimda... mustafa.purcu@hotmail.de
ROBERTO.CARLOS Orjinal Mesajı Yazan: Senceru Böle Birşey Henüz Bulunmuyor Arkadaşım... birşey sorcam abi bende yöneticilik için aday olmak isterim sen nasıl oldun :D:D:D:D
FIFACI_09 1.Carlos bu yorumunu git başka yerde yap burası yeri değil 2.playa13 sound master 08 programını kullan işe yarar biraz araştırma yap forumda bulunuyor
sedat_gencfb Bence kimse kalkışmaz türkçe spikere kalkışanları görüoz emek sarfediolar ama ses batırıo :D:D:D veya top uzaya çıkıo pesteki gibi :D
FIFACI_09 Orjinal Mesajı Yazan: sedat_gencfb Bence kimse kalkışmaz türkçe spikere kalkışanları görüoz emek sarfediolar ama ses batırıo :D:D:D veya top uzaya çıkıo pesteki gibi :D haklısın :D:D:D:D
volkan_fb Orjinal Mesajı Yazan: orhankures güzel olmuş tşkler kardeş birşey vermemiş ki sadece mesaj yazmış olmak için mesaj yazma ok
yusuf_ arkadaşlar fifa 06 ya uyarlı tr spiker yamalarınız varsa aynı şekilde fifa 08 e uygularsanız oluyor
konyalimehmet ben yaptım fifa 2007 tr spiker yükle oyun sorunsuz çalışıyor fakat kapatamıyon.kapatmayıda görev yöneticisinden hallettim.oynuyorum mb çok senin için upload edirim. aamaa....
BERoKoNy Orjinal Mesajı Yazan: konyalimehmet ben yaptım fifa 2007 tr spiker yükle oyun sorunsuz çalışıyor fakat kapatamıyon.kapatmayıda görev yöneticisinden hallettim.oynuyorum mb çok senin için upload edirim. aamaa.... eminöisin dostum yani kotanın anası aqlamasın :D:D