Selam
Arkadaslar ben yama yapimi konusunda çogunuzdan çok daha acemiyim. Bende PES 2008 ve FIFA 08 oyunlari mevcut. Bu iki oyunu çogu kisi gibi çok seviyorum ama ayri ayri seyler için. Ve benim yama konusunda tecrubeli abilere sorum su :
- PES 2008'e el ele vererek FIFA08'in güzel yönlerini katmak mümkün olabilirmi?
Mesela ben PES 2008'i formlarin güzelligi ve originale o kadar çok benzemeleri için, Oyuncular ve bazi baska seylerin FIFA dan daha iyi yapildigi için seviyorum.
Ama FIFA08'i en çok kolayca yapabildigimiz ve çesi çesit yapabildigimiz teknikler için çok beyeniyorum, Carrière modu için çok beyeniyorum, ve oyun seklinin bence PES2008'den daha çok gerçegi yansittigi için beyeniyorum.
Bu fifa08'de iyi olan seylerin en azindan bazilarini PES2008'e eklemek mümkünmü?