Arkadaslar ben bir yama yaptim süper oldu.Bu yama sayesinde FIFA 08'e sampiyonlar ligini ekleyebileceksiniz.Bunun icin birinci Creation Masteri indirmelisiniz
Buradan Indirebilirsiniz
Calismasi icin Microsoft NET Framework 2.0 gerekir.
sonra bu dosyayi indirin
Champions_League_Patch
-creation master'i acin
-yukarda file yaziyor oraya basin
-sonra Open - Fifa 08
-simdik bitraz bekleyiniz (hic baska bir sey yapmayiniz yoksa bilgisayar takiliyor)
-yukarsi renkli olunca patch'de load yaziyor oraya basin
-sonra yeni bisey aciliyor orda yine load'a basin
-indirdiginiz Uefa Champions League.cmp dosyayi seciniz ve sag taraftaki replace'e basiniz
-ve sonra import'a basiniz ve ozaman yüklenmeye baslanacak
-NOT!!!Belgelerimdeki fifa 08 klasörünü silmeniz gerekir!!!
Iyi Eglenceler!!!
Bir Tesekkür beklerim:D