3517858 Ya arkadaşlar ben fif 08 i multiplayerden bağlantılı olarak oynamak istiyorum ama nasıl bağlantı oluştracağımı bilmiyorum biri yardım edip benle bağlantılı oynayabilir mi
quaresma17 http://www.youtube.com/v/rBbZ98M6QTo>http://www.youtube.com/v/rBbZ98M6QTo type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> **evet arkadaşım hamachi den ip lerinizi new den ekleyin biriniz ev sahibi olun bağlanın bu kadar!!...**
3517858 işte ben multiplayer e girdiğimde hiç bir ağ adı yok onu nasıl yapıyoruz mesela şimdi sen benle multiplayerden bağlantılı oynayabilirmisin
3517858 hadi yaa... ama yine de teşekür ederim bilen birisinden cevap bekliyecem artık please help ? :o
bjk_1903_dnzl inş sana biri yardımcı olurr yaa ben bilsem hemen tık söylicem ama yok ama sana yardımcı olacak biri olur inş
quaresma17 zuhaaa resmen chat yapmışlar hahahaha :D :D :D :D :D :D arkadaşım new den eklicen kişileri sonra listenden seçip host veya connect yapçan !!...
bjk_1903_dnzl abi sana hala yardım eden yok yaff bendefutbol ateşi fifa 08 yamasını yapan arkadaşa sinir oldum ya bu ne yafffffff:mad: