TheXeroX ya arkadaşlar FIFA 2007 nasıl online oynanır hep bilgisayarla oynamaktan sıkıldım başkalarıyla oynamak istiyorum yardım ederseniz sevinirim ( yani nasıl online oynanacağını söylerseniz )