Arkadaşım FIFA 08 Multiplayer Oynamak İçin Fifan Orjinal Değilse
Game Modes / Multiplayer / Direct İp Den Oyununa Bağlanıcaksın...
Direct İp de Host,Connect,New,Delete Menüleri Var New : İp Eklemek,Delete:İp Silmek,Host:Bağlantıyı Kuran,Connect:Bağlantıya Bağlanan...
İp'ni Öğrenip Ona Göre İşlemler Yapıcaksın... Eğer Modeminde Port Yoksa Hamachi Programı Yardımcı Olur Sana... Maç Yapıcağın Kişi Anlatır Herşeyi Zaten En Kısa ve Öz Açıklama Budur İyi Oyunlar... :)