kardeş aslında uzunluğa ve programa bağlıdır bu. en kaliteli programla çekmen lazım. ben cam studioyu kullanıyorum. eğer bunu kullanıyorsan senin bilgisayarda bir sorun vardır ve bilgisayarı yavaşlatmıştır. bu yüzdende takılmalar olabilir yada bir seçenek var o şeçenekle bir kare çiziyorsun ve sadece o bölümü çekiyor onlada daha kaliteli çekim yapabilirsin ;)