sedat_gencfb ya ben yaptım scorboardı ama televizyon ablemi yukarda çıkmıyor ne yapmam gerek cimbomlueray anlatırmısın o bölümü?
cimbomlueray file/open fifa 08 demen gerekiyo kardeş...sonra fileden save yap resmi importladıktan sonra. ;)
sedat_gencfb ya onu demedim yaptım ben şeyi renkler filan oyunda güzel durdu ama amblem yok onu neresine koyacağız
FIFACI_09 ya eray bana şu popupsun templatesini versene benimki lig tv eskisini bulamıyorum verirsen sevinirm yani istek