takım arayışı içindeyken dedim seri A olsun orda kim olsun fiorentina baktım para da iyi başLadım ligde hedef ilk 3 uefada ve kupada en az çeyrek finaldi...nese sezon başladı en öenmli oyuncum mutu deqerinn 2-3 misli gbi bi rakama sattım aslında satmazdım ama kendide çok gitmek istedi sonrada d'alessandro,piaati,zeefuik,maxi rodrigez ve ara transfer yıldız oyuncu pablo aimar ı aldımm..ligde son sürat lider gidiyordum ancak öle maçlar olduki tamamen şansızlıkk butun maç tek kale oynayıp 30 şut çekip yenildiim maçlar olduu ve sakatlıklar ama sonunda uefa yı aldım ve ligde sampiyon oldum kupada lazioya yarı finalde elendimm..oda sansızlıkdı rocchi 4 gol attı=)bu arada uefada bayern munihi eledimide belirteym xD..evet yorumlarınızı beklioorm ..
bu başarılar http://xs225.xs.to/xs225/08136/ba__351_ar__305__fio109.jpg
bu da taktik http://xs225.xs.to/xs225/08136/kadro_fio766.jpg