GateKiller Arkadaşlar Pes 2008 i yükledim fakat tam ekran açılmıor açınca siyah ekran çıkıyor ve öyle kalıyor.Sonra ayarlarından Window modu ile açtım çalıştı ama biraz kasıyor.Ekranı büyültünce tamamen yawaşlıyor nedendir sizce? Sistem Intel Core 2 Duo 2.66 GHz 2 GB RAM 512 MB Ekran Kartı
ScRyedd Garip bir durum öyle bir sistemde böyle bir hata bir daha dene istersen bu arada Vista mı kullanıyorsun.
RICO_BKR Bu sistemde high da bile oynayabilmen lazım Settingsde vsync diye birşey var bide onu kapat oda yavaşlatıyor
GateKiller Cevaplarınız için sağoLun arkadaşLar.Sorunu buLdum "Deep Freeze" yüzünden oyun açıLmıyormuş, siLince düzeLdi.
caNber amd athlom 64x2 dual core processor5000+ 2,60ghz 2.00gb ram 512mb ekran kartı daha önce yükledim oynadım 3,4 ay daha sonra siyah ekran çıktı açılmadı yönetici olarak çalıştır diyo ordan açılıyo ama hiçbir yama yüklenmiyo.yardım edin bu arada vista
berkez321 arkadaş benimde seinnle oynu sorunum var deeprfezze ne bende siliyim ve nasıl silicem yardım edermisiniz