Smertus Yaptığıum yüzlerin resimlerini print screen tuşu ile alıyorum.Ancak paintte açtığım zaman küçük çıkıyor,Photoshopta büyütünce de bozuluyor.Bu sorunu nasıl çözebilirm yardımlarınızı bekliyorum. İşte buda resim;