arkadaşlar bunlar benim ilk adboardlarım lütefen yorumları esirgemeyelim
ayrıca bu yaptıklarım alıntı değildir
ve istek adboard yapılır.
kurulum için seçtiğiniz resmi açın ve çıkan sayfada resme sağ tıklayın ve resmi kaydetmeden önce JPEG yazan yeri PNG ile değiştirip istediğiniz yere kaydedin sonrada GGS den importlayın.
GGS de nereye importlayacağını bilmeyenler için: GGS de pes 2008 oyunun kurulu olduğu dizinde cv_1 açıyoruz ve gelen soruya "no" diyoruz sonra "adboards_38"i bulup değiştirmek istediğiniz adboardun yerine importluyoruz.
.