KaRTaLiZM09 ya bişey daha sorcam mesela bn bi oyunu açıyorum hata raporu çıkıyo microsofta bildiriyorum hiç birşey gelmioo gitmiş midir ki rapor
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: kartaldeniz ya bişey daha sorcam mesela bn bi oyunu açıyorum hata raporu çıkıyo microsofta bildiriyorum hiç birşey gelmioo gitmiş midir ki rapor Adresini verdin mi adamlara ? Vermediysen cevap gelmez.
antitamu Orjinal Mesajı Yazan: bertan34 ama sanırım kasımda Kardeş Euro 2008 Mayıs-Haziran'da Kasımda olur mu? 1-2 ay içinde çıkması lazım.
N.G. BARISH 16 nisandi yanilmiyosam, ya 11 yada 16 nisan öyle bisey @bertan34 Kasim hic olurmu, demosu cikarmiydi hic o zaman , sen FIFA 09´la karistirdin galiba.
aslan gorkem 10 nisan'da avrupada 26 mayısta kuzey amerika 'da bence 10 nisanda çıkmadan 2-3 gün önce nete düşer yani 8 nisanda netten indirebilirsiniz;)
riguelme 18.04.2008 cıkış tarihi resmi sitesinde bulabilirisiniz butun konsollarla aynı tarihde pc.....
Legend_Ghost_2307 16 nisanda çıkyo yaa :D internetten indircekler 10 nisandan itibaren sömürebilir ama :D:D