ekran kartım ati radoen x550, (eski fifa serilerinde hiç bir sorun yoktu) oyuna giriş ve menuler çok geç geliyordu, fakat maç esnasında kasılma yoktu. Forumda bir arkadaş disket sürücüsünü kaldırın diye yazmış onu denedim, şu anda sorunsuz çalışıyor, ne alaka ise disket sürücüsüyle oyunun. Siz de deneyin. Aygıt yöneticisinden disket sürücülerini devre dışı bırakın, sorunsuz çalışır.