createble Arkadaşlar örneğin ben FB nin başındayım ve başarılıyım.Bana Avrupa'dan örneğin Liverpool'dan falan teklif gelmesi için benim oyun başında İng. Premier'i de açmam mı gerekiyor?
Cr9 Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Evet İş güveliğini görebiliyorsun aksi takdirde çok zor Hatta olanaksız