JoseN62 Pes 2008 Save dosyası arıyorum ilerlemiş oLsun .. Varsa Beşiktaş yoksa Yabancı takımda oLur Tşkler..
adleyba kardeş bende var ama hangisi bjk bilmiyorum istersen gönderiyim birini olmazsa diğerlerinide gönderirim ok buyur http://rapidshare.com/files/103291301/bjk_save.rar.html
JoseN62 Orjinal Mesajı Yazan: adleyba kardeş bende var ama hangisi bjk bilmiyorum istersen gönderiyim birini olmazsa diğerlerinide gönderirim ok buyur http://rapidshare.com/files/103291301/bjk_save.rar.html ok bakıyorum haber veririm :) saoL