Arkadaşım oyunu orjinal mi aldın yoksa kopya mı?Veya rip mi?Sistem özelliklerin neler?
Yüklerken Custom veya Advanced gibi diğer seçenek ile mi yoksa normal mi yükledin?Oyunun kurulu olduğu dizindeki Settings ayarlarını nasıl yaptın?..
Bunlardan ayrıntılı bahsedersen yardım alman daha kolay olacaktır...Oyuna girmemesinin birçok sebebi olabilir, oyun dosyalarında sorun vardır/eksiktir, sisteminden kaynaklı bir problem olabilir, vs...