ilk once maclarin resmini cekeceksin (print screen) tusuyla
sonra onu paint yada photo shopa paste (yapistiracaksin) ve JPG olarak save yapacaksin
ondan sonra bu linke upload yapacaksin http://imageshack.us/
ve orda sana verilen linklerden birini burda yazdigin mesaja yapistiracaksin (link yapistirirken yadigin mesajin ustunde bir resim var ustunde dag gibi bisye var onu kullan.
yani bunu..... http://soccercenter.net/Images/rte/image.gif
insallah yardimci olmusumdur.