Bende Birtane Var Ama En Büyüğümü Hatırlamıyorum... :D Diğerkileri Hatırlamıyorum Daha Doğrusu :D Nese Anlatıyım... :)
Beşiktaş'ın Fenerbahçe'yi 3-4 Yendiği,Pancu'nun Kaleye Geçtiği Maçtan Sonra Arkadaşlarımla,Kuzenlerimle Öyle Bir Gaza Gelmiştik ki Bir Adet Audi A3 ve Bir Adet Renault Clio İle Bağdat Caddesinden Beşiktaş 100.Yıl Albümü ve Beşiktaş Bayrağıyla Deli Bir Hızla Geçmemiz Oldu... Dikkat Edin Deli Bir Hız Diyorum Orda Hız Yapmasak Zaten Şuan Burda Olmazdık Heralde... :D :D :D