T_S_C_BuRSa Arkadaşlar Çok aradım ama bulamadım bir türlü şuanda master lig veya başka bi ligde açsam bile taraftar lar gözükmüyor :S bune bi çözüm vardır heralde bi yardımcı olursanız sevinirim ..
merix arkadaşım galiba senin pc nin özellikleri düşük benimki gibi settings'ten Quality ayarını medium a getir seyirciler acılır ama oyun biraz yavaşlıyabilir ..
a61 Valla Bende LOW da Oynayan Biri Olmama Rağmen BÖyle bi Yama Cıkcagını zanetmiom Tamamen Bizim PClerle Alakalı Sistem Yetmio HIGHa demekki Napalım OKS yi Kazanırsak Yenilicez PCYİ Artık