erollum07 Slm ben menejer modda para kazanmak istemiyorum hile yapmak istiom...Tranir indirdimm .olçmiyooo Birisi bi tranir ıı açıklamayla anlatırm mı
FIFACI_09 İlk Önce Oyunu Aç Sonra klavyedeki windows un tuşuna bas (Sol CTRL nin yanı)traineri aç F1 e bas oyunda meneger moddayken Num+1 e bas para 1,230,000,000 oluyor inşallah anlamışındır