Darkmute Arkadaşlar aşağıdaki resimde low,medium,high'ın altında bulunan use frame.... felan onların türkçe karşılığını yazabilir misiniz lütfen ? Oyunun kalitesini etkiliyorsa onları seççemde ona göre
ricorico system resmindede demişin blki oynanır sen bi dene high da calısrsa calısır yhoksa bıl kapanır oke