KaRTaLiZM09 ya arkadaşlar bn pes 2008 gibi playstatision oyunlarının vcdsini alıp bilgisayara yüklesem işler mi bi de bn gelen cevaplara bakamıyom özel msj atın veya bişiler yapın
B0LIC Olmaz PC için ama bir dene ==> Orjinal Mesajı Yazan: NOE Beyler işte size PS2 OyunLarını PC de Nasıl Çaılştırılacağını anlatıcam: Programın Adı:Virtual Game Station Thai Bu Linke Tıklayın.Açılan Pencerede *CLICK HEREye*TIKLAYIN Dosyayı PCnıze kurun sonra Porgramı calıstırıp ardından PS2 oyununun cdsini takıp oyuna Girin.. Yorumlarınızı beklıyorum..
EMRAHX5 PLAYSTATİON DVDLERİNİ BİLGİSAYRDA ÇALIŞTIRABİLRİSİN GEREKENLER DVD OKUYUCU 512MB EKRAN KARTI 1GB RAM bide nemli olan bu program