**arkadslar devamı gelecek ... ilginiz icin tesekkürler ... hazırlık maclarım ve transfer dönemi bitince atacagım ssleri ondan sonrada lig maclarına devam edecegim ... rafinha gelmedi :S ( Bu arada FENERBAHÇE mizi kutluyorum ... Sağol büyük kaptan Alex De SOUZA... )**