Bir Kalli klasiği daha sanırım...
Şu bjk maçında lincoln ve hakan'ı kadroya alamadıgından beri gerçekten her maçta eleştirmiştim bu adamı. ve bu son 2 haftadır böyle bi skor artık bekleniyordu. galatasarayın zor bela yendiği o kadar çok maçı var ki .. bunlara dua etsin. hakettiği maç sayısı çok fazla diyemeyiz onlarda zaten şüphesiz çok güçsüz rakipler..
Bir futbol adamı maç sonunda bu maçı tekrar oynasak bu 11le çıkmam diyor. neden böyle bişey diyor hiç anlamıyorum böyle bi tablonun oluşacagı dünden belli.. şu kadroyla derbilerde çıksa belki maç kaybetmezler ama adam o kadar çok takımla oynuyorki gerçekten gs'ye yazık ya. darma duman etti takımı bitirdi.. kaç oyuncu seviyordur acaba şu kalliyi çok merak ediyorum birkaç genç oyuncu belki seviyordur. takımı birbirine düşürüyor ve geçen hafta dediğim gibi bu kadar saçmalık varken ortada nasıl bu takım 2. oluyor. bugün 88.dakikada farzedelim ki lincoln'ün frikik gol oldu neler değişcekti , hiç bişey.. GS yönetimi bi karar almış ve Kalli'ye demiş ki eti senin kemiği benim naparsan yap takıma.. böyle bi yönetimde olamaz ya gerektiğinde Aziz Yıldırım ve yönetimi Zico'nun bile yaptıklarına müdahele ettiler olması gerekende buydu zaten. Hakan Şükür gibi yaşayan efsaneniz varken takıma karıştırmaması büyük saçmalık. Örnek verecek olursak Alex gerektiğinde takıma karışmasını biliyor haber sitelerindede bu çıktı bi çok kere yalan haber olsa zaten resmi sitede yalanlanırdı ama olmadı. bana göre herşeyi Kalli'ye yığmakla hataların en büyüğü yapılıyor..
Servet'e gelecek olursak adam maçtan sonra milli maç nedeniyle yeni yerimde oynamaya pek hazırlayamadım kendimi diyor. bu nasıl bi adamdır ya tüm gslilerin ayakta alkışlaması lazım. adam verilen görevden kaçmıyor performansını düşürmesine rağmen laf etmiyor ya bi de hazırlanamadım diye özür diliyor. gurur duyulması lazım bu adamla gerçekten helal olsun.