Hqmi Bu 2012 yılında Türkiyenin kadrosudur.Büyük çoğunluğu yabancı ülke takımlarındadır.Tevfik Köse şuan Barcelona'da.Ama milli takımda yok.Onu bende anlamadım:rolleyes: . İşte Türkün gücü:DBizi büyük klüplerde temsil ediyorlar:d
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: cmrcnc gördüğüm kadarıyla galatasaray hiç oyuncu alınmamış 2012 de gs o kadar mı güçsüz Bende Galatasaray 6-5-4- arasında gidip geldi.