Arkadaslar gamepad alicam fifa 2008 icin hangi markalari önerirsiniz.Bu arada bazi arkadaslardan duydum 3 tusa birden basilmiyormus gamepad ile boyle bi sorun istemiyorum ben.Zaten benim pc de bu sorun var o yuzden alicam.Yardimlarinizi bekliyorum...