Merhabalar,
PES 2008 wii versiyonu resmi olarak bugün piyasaya çıkıyor olmalı. nintendo türkiye sitesinde ise
1 nisan olarak görünüyor. Türkiye'ye özellikle de ankara'ya bugün getirmiş olabilen bir kanal var mı?
wii oyunlarının dağıtımıyla ilgili bir bilginiz var mı? mesela electroworld'e gelmiş olabilir mi?