fatihaky sırf bu oyun icin yeni pc topladım diyebilirim. amd athlon dual core 5600+ işlemci 2 gb ddr2 800 mhz ram ve 512 mb 8600 gt ekran kartı olmasına ragmen oyunda surekli takılmalar yasıyorum ozellikle gol sonraları lutfen yardım ... daha bir mac bırakın bir devre takılmadan oynayamadım :(
umtoztkn oyun başlar başlamaz oyunu durdurup oyun ayarlarına gir sonra oradan ses ayarlarını kapat bendede oluyordu ama busayede çözmüştüm
cigomer Oyunu nerden yükledin nettenmi cd mi ayrıca sistem sürücülerini tam tanıt olmazsa ekran kartını ati yap bu oyun için sistem toplayan adamın ati 3650 drr3 256mb ekran kartı alacak parası vardır ok......
komolo 1.2 Patchini yükle oyunun Driverları kur en güncel olanlarını ses kapatma yöntemini dene bunlarda olmazsa Game Xp yi kur İntel pentium 4 CPU 3.00 GHZ,2GB kingston RAM Ati Radeon 9550 / X1050 Series (O/C)Benim Pc Böyle Mediumda 0 Kasmada Oynuyorum .
fatihaky tesekkurler deneyecegim. oyunu indirmedim burdaki cd dükkanindan aldim. yalnız sesleri kapatincada zevki olmaz ki yaaa yinede bir deneyeyim ardından game xp yi indirip kurayım. tesekkurler. farklı cözümü olanlar varsa bu konunun pesindeyim :)
crave34 arkadaşlar merhaba,aynı sorun bende de var.3 ay önce ben bu oyunu yukledim çok rahat oynuyordum sonra pc ye virüs girdi format attım ve oyunu yeniden kurdum.oyun sorunsuz çalışıyor ta ki gol atana kadar.gol attıktan sonra başlama vuruşu yerine gidiyor ve önce admlar ağır çekimde hareket ediyor ve sonrada pc kitleniyor!!bende resetlemek zorunda kalıyorum:(ben bu oyunu çok seviyorum ve oynamak istiyorum lütfen banada yardım edin:(
fatihaky 1024*768 ve medium-high farketmiyor sesi kapayinca her iki turlu oynayabiliyorum ama oyunun zevki kalmiyor bu seferde. sanirsam aldigim oyun ripli game turk yaziyor dvd de ve turkce. fullunu bulabilirsem birde oyle denemek istiyorum. cunku boyle hicbir anlami yok benim icin bu oyunun. bu arada ilk izlenimlerim fifaya benzemis canim pes biraz daha. demek pes 6 her ihtimale karsilik pc lerdeki yerini koruyacak bundan sonrada ..