Orjinal Mesajı Yazan: Alexander
Pes 2008 Yamaları bölümünde ne işi var o zaman sorduğun soruya bak teşekkürler kardeşim...
Cocugu niye hemen azarliyorsun? Formaya iyi bakarsan template kullanildigini anlarsin. Pesde en son template kullanilan oyun pes6 oldugu icin soylemistir...
Bu arada forma guzel olmus, ama bu template isi oyunda nasil durur bilemem. Bence templatesis yaparsan oyunda daha iyi durur ;)