Orjinal Mesajı Yazan: farumir
arkadaşlar ben indirdim kurdum sorunsuz çalışıyor. Çok da güzel bir sürü lig var ancak transferler eski, uefa ve şampiyonlar ligi kupalarında gruplara bakamıyorsun bunların dışında bazı futbolcuların ismini söylemiyor ve face leri gözükmüyor. Artık gerisini siz bilirsiniz.
bazı futbolcuların ismini söylememesi gayet normal çünkü oyuna yeni binlerce oyuncu eklendi birine yapsalar hepsine yapmaları gerekir ondansonrada düşünün ymanın boyutunu şu haliyle bile yüksek geliyo bazı arkadaşlara
benim elime fifa08 cd si geçmediği için ss koyamıyorum sen bari birkaçtane koysana buraya
anca hafta içi koyabilcem bn ss leri transferler eski olabilir artık lig için olnaları kendin yaparsında diğerlerini bilmem