evet sanki FIFA08 uzerıne aceleyle bi euro 08 yamasi yapılmıs gibi hatta hakem bile ayni bir avrupa sampiyonası ve bir japon hakem ilginc otesi bise suan ki pes08 bile golgede birakacak yeni nesil Fifa nextgen nerede hanii?? ahhhh sasirmadim ben dorusuu alıstık EA'nin bu tavırlarına artık oynanıs bari gusel cıksada ordan bari yırtsalar walla ben Johaim Löw dısında bi fark goremedim menu sistemi gene ayni herhangi bi tusa bas ve modlara gecis ve menu ici butonlarda gene ayni yerlerde insan farkli biseyler arayis icine girer yhaa PES08 ortalıgı sıldı supurdu bu nasıl gaflettır bu nasıl usengeclıktır kısıtlı butceyle desek olamaz dunyanın en buyuk oyun fırması yapıyor oyunu..ee eleman yok desen neredeyse butun japon modellemecileri,tasarımcıları,kurgucularını alıcak yakında ee dahaa neden bolee bir rezillik yasiyolar ki...