kardeşlerim benim bi sorunumz var ben fm 2008 i yükledim pc ye kayetde iyi yükledi herşey taamdı bi bastım exeline bekledi ve sona aşşağıdaki gibi yazı çıktı bir pencere üzerinde googleden aradım sorunun ne olduğunu fm 2008in orjinal olmadığı için güvenliğe takılıor diyo herkes ancak bunu kıranlarda olmuş güvenlik duvarını Y.A.S.U vs gibi programlarla yapmışlar oynuorlar ancak bende aynısını yaptım orjinal olmayanlar gibi ama bende çalışmadı nedense oyun bana bi yardım edin ltütfen):
Football Manager 2008 - SKUO3 - Benelux
Wrong disc inserted.
Please insert the original "Football Manager 2008 SKU03 - Benelux" CD/DVD.
Please have a look at http://www.securom.com/message.asp?m=wrongdisc for further, more detailed information.