d.guenduez **Seni arkadaşlarım diğer sitede uyardı.Formalardan keserek yapma şunları arsenal formasını nasıl yaptın burada anlat o yazıları falan ? PSD yayınla arsenal'in . Ayrıca formalar çok kötü ve gerçekten koçum moçum ne oluyorsa sanki kahvedeyiz...**