unlike arkadaşlar ben gs deyim bana avrupa düzeyinde iyi bir dc lazım para sorun değil 10mr ile 17 mr arası falan birde sol açığa iyi bir oyuncu lazım yardım edermisiniz?
Midd Kardes bir önerim var ama umarım beyenirsin roberto aguilera 2012 sezonundayım adam daha 21 yasında 2012 de pahalı ama senın kacıncı yılda oldugunu bilmeden bisi diyemem ..
gurKan. ortasaha da sol ve ortada görev yapan geçn oyuncu CARLOS VELA hem ucuz hem harika 18 yaşında barcelonadayım ronaldinhoyu kesti :D defansa GARAY çok iyi