Orjinal Mesajı Yazan: cigomer
Arkadaşlar bu turkanın update ile gelecek tr spiker ne zaman çıkacak hala full versiyon tamamlanmadımı
arkadasim boyle baslık atarak milleti mesgul etmesen olmazmı..??En azından PES 2008 turka spiker cıktımı diye sorabilirsin..böyle bos konular açmana gerek yoktur...