DJ_M.Rea Anladığım kadarıyla konuyu yanlış yere açmışsın. Mesaj içeriğine uygun başlık olması lazım. **KİLİT**
byMelih kardeşim o eski hesabımdı fifa08tr yi gokhan abi kapatıcaktı gokhan abiyle konustum bu hesabımı geri aldım şimdi sende bni siteden attırmak içni elinden geleni ardına koymuyorsun ne sucum varkişde ban yıyorum onu soylemrisn
byMelih Tmm mı şimdi bnce bnmle ugrasma siteyle ugras oke burası kavga mekanı deil birbirini attırma mekanı da deil bn hata yaptıysam adminler atarlar zaten oke yani
mrmaster Oke bebek. Ama sen de rezalet yapıyorsun burada yani. Her şeyi tersten anlıyorsun. Ben burada doğruların savunucusuyum.
gurKan. birbirinizden rahatsız oluyorsanız bunu gidin moderatör arkadaşlara iletin forumu bu kadar kirletmeye hakkınız yok