Midd arkadaslar 2012 yuılındaım barcelonadan yneı ıstıfa ettım ve kendıme güzel takım almak istiyorum sizce hanqi takımı alıyım?_
Cristiano_7_17 peki bi soru daha. sen buyuk takimmi istion yoksa normal bi takim ve ustlere tirmanmak istion?
Cristiano_7_17 o zaman Bolton (anelka var orda :D ) juventus (2 ligdedir belki :D ) portsmouth super oyunculari var hem hizli hemde dinamik everton yada sunderland (biraz zorlanirsin :D ) neyse benim deportivoyla onemli macim var :D (real madrid benim takim :) )
Cristiano_7_17 nak man city unttum .. hakkatten bomba takim :D sven goren eriksonu at git takimin basina :D
Midd Yenı takımım İtalyanın bomba takImların FİORENTİNA !!!!! İLK MACIM LAZİO DEPLASMANI 0-3 İNSALLAH DEGERLERİ GELİR
Midd Arkadaşlar bazı şeyler kafama takılıo msn mi eklermısınız eklerseniz sevinirim.. zaza_16_@hotmail.com
Hqmi Arkadaşım flood yapma(Ard arda mesaj yazmak). Hemde bu konuları Takım Önerileri konusunda yazabilirsin.