siretunsal selam ben pcde pes 2008 oynuyorumda tuş kombinasyonları zor. bende ps2 için bitane kumanda var kontorlandin aynı zamanda usbli ama takıyorum çalışmıyo .. sorunmu var yoksa uyumulumu deil..?