Degistirebilirsin Arkadasim bende de ayni sorun vardi simdi Belli sure hep mac yapiyorsun sonra transfer yapma kicin felan 3-4 hafta sana bos zaman veriyorlar !!! O bos haftanin birisinde ayarlara git master liginde ! sonra Guc seviyesini cikartabilirsin !!!!