Orjinal Mesajı Yazan: _BuDu_
Gerçekten harika paylaşımlar.Emeğine sağlık.Dediğin gibi millet FIFA 07 pek oynamıyor.Bu yüzden FIFA 07:Road to FIFA 09 Patch'in güncellemesini çıkarmadım.Tabi ÖSS Faktörüde vardı. Millet en azından FIFA 08 Oynuyor ;)
Rica ederim _BuDu_ kardeşim saolasın.Eminim senin güncelleme yamanda süper olmuştur,yüklemedim seninkini ama ben sağdan soladan toplayarak oyunu update ediyorum.08 ve 09 da istediğim şeyleri bulamadım 07 daha zevkli bence.07'ye talep muhtemelen azalmıştır böyle yamalarla belki hala ilgilenen varsa onlara faydamız olsun.Belki benim data'yı özelden sana atarım sen ayıklayıp yeni bi versiyon yama daha çıkartabilirsin,ben yama yapmayı bilmiyorum çünkü.
Orjinal Mesajı Yazan: burak_35.14
slm ellerine sağlık bu reklam panolarında ekleyince 3 tanesi gözüküyor hepsi gözükmüyor nsl halledebilirm ben hala 2007 yi tercih ediyorum çok güzel senden birşey rica edicem transfer yaması ekleyebilir misin en son olan bu devre arasındaki transferler olsun yeter seninkini upload etsende olur
burak kardeşim normalde gözükmesi lazım her üçünüde yükleyip soldaki save e basınca olması lazım ama ilginç,oyunun içinde reklam panolarındamı üçü gözüküyor? yoksa cm ye yüklerken mi üçü çıkıyor orasını anlamadım.Akşama bakıyım, Türkiye liginde sadece üç büyüklerin transferleri updete etmiştim,avrupadada çoğu önemli takımın kadro updateleri var,yüklerim..