Arkadaşlar rica ederim, maksat işimiz görülsün :cool: Uğur senin çalışmalarında süper,takdir ettim.
fountleroy kardeşim,uğurun konusunda hazır yapılmışları var :D
http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=137066&pagenumber=2&perpage=10
Elinde 2007 için Monkey Dragon Series yama programı olmayan olabilir, ekliyorum, hatta tavsiye ederim.Oyun içinde çoğu özelliği değiştirmenize yardımcı olacaktır, programı kurcalayarak, yaparak-bozarak öğrenirsiniz :) Örneğin benim koyduğum ss'lerde dikkat ettiyseniz ekranda şampiyonlar ligi formatında popups var, onu bu program sayesinde yaptım;
http://rapidshare.com/files/280134637/07_MonkeyDragon_Series.exe.html
Puma İtalya Top

Far: http://rapidshare.com/files/270196781/m316__66.o.html
Near: http://rapidshare.com/files/270197016/m222__66.o.html
Umbro İngiltere Top

Far: http://rapidshare.com/files/270197698/m316__44.o.html
Near: http://rapidshare.com/files/270198028/m222__44.o.html
2008/2009 Sezonu Minikitler
Kırkbir adet, değişik takımların minikitleri; örn.





http://rapidshare.com/files/270212588/mini_kit.rar.html
Tribün Bayrakları
Arsenal,Chelsea,Liverpool,Manchester United,Milan,Roma,Valencia,Barcelona,Real Madrid,Atletico Madrid,Ajax,Fenerbahçe,Galatasaray,Beşiktaş,Trabzonspor tribün bayrakları.Örn;









http://rapidshare.com/files/270215385/bayrak.rar.html
Eğer CM'de yükleme problemi yaşarsanız bayrakların boyutlarını 256*128'den 128*56'ya indirin,problem kalmayacaktır.