asus2 kardeşim memnuniyetle data klasörümü herkesle paylaşabilirim yalnız, büyüklüğü 4gb bunu parça parça upload edebilirim,fakat burda paylaşmak forum kurallarına göre doğrumudur onu bilmiyorum,bilgisi olan varsa aydınlatsın,maksat herkes faydalansın.Dvd ye kopyalayıp adresinede yollayabilirim farketmez,karşılık söz konusu olmaz.Maksat yapılan emeğin başkaları tarafından da paylaşılması..
FreeSoccer kardeşim çim yaması ayrıca bir yama olarak elimde yok malesef herhalde sildim onu, ama datanın içinde duruyor :) ordan kopyalayıp yama haline getirmeye çalışabilirim,olursa buraya koyarım.